1 Şubat 2009 Pazar

yeni doğmuş bir bebek gibi...


internet başına oturduğumda genelde ziyaret ettiğim 3-4 sitenin yanına hergün çeşitli blog'ların eklendiğini farkettim. biliyorum bu blog hadisesi yaklaşık 5 ila 7 yıldır çeşitli şekillerde popüler orada burada ama bize diziler falan zaten 1 yıl geç gelir. bu biricik beril hanım kızımız ayrıca maralcan bey kişisi beni bloglarında çeşitli şekillerle kullandığından bende bir blog sahibi olmayı uygun gördüm. öncelikle bu blog olayı çok acayip yani düşünün ki dünyanın "en" tekrarlıyorum "en" sikko yazarı olsanız bile, bir şekilde yazılarınızı insanların ulaşabileceği şekilde yayınlayabiliyorsunuz. ulan bok (selam olsun bok lakabını bir şekilde edinebilmiş herkese) sen imla nedir bilmez iken küçük ünlü uyumunu sadece küçük harflere uygulanabiliyo zannederken nasıl olur da hergün asgari 5 kişinin okuyabildiği bi platformda kendini ifade edebilirsin. kusura bakmayın ama hasiktir ordan. yani bu windows ses kaydedicisinde yaptığın bir şarkıyı d&r'a götürüp raflar arasına "Kursat - Bende Yaralandım" isimli bir albüm sıfatıyla koymaya benzer. zaten myspace, purevolume falan gibi sitelerin hepsi az önce yukarıda anlattığım olayı hayata geçiren durumlar. o zaman "ne diye açtın bu blog'u bu kadar atıp tutuyorsun" diyenlere kocaman bi nanik göndermek istiyorum. kıskandım ulan! bende isterim insanların hergün girip "yok şöyle beğendim, yok böyle hastasıyım" demelerini. yazıların bu kaliteyle sürmesi halinde bir kitap teklifinin çok uzak olmadığının da farkındayım zaten.

blog dünyasına hoş geldim, üstüste 20 kadar post atabilirim heyecanımı, entüziyazmımı mazur görün...






2 yorum:

  1. olm bu blogu nereden izlicez ya? şey tuşu var ya: "bu blogu izle": nerede lan o*
    şöyle şıkır şıkır civil civil bi skin koy bişi koy da, halkı böyle zora sokma:
    bilirim; sen bir halk adamısın.

    YanıtlaSil
  2. albümün adı şaaaneymiş.. yarıldım sabah sabah

    YanıtlaSil